Over ons
Met een varieteit aan meer dan 1500 producten bereikt De Grand Bazaar al reeds 10 jaar meer dan duizend klanten. Dit gaat altijd gepaard met een hoge kwaliteit aan merken en een dynamisch personeel. Bovendien garanderen we betrouwbare en snelle levering van verse en gezonde producten aan de meeste Europese landen.
De Grand Bazaar verzamelt de meest bijzondere en verschillende smaken van Turkije en de wereld onder een dak. Bovendien worden de producten aangeboden in overeenstemming met de vereiste voedselcertificaten.
Missie
Visie
De visie van De Grand Bazaar is door een voortdurend groeiend klantenbestand te creeren, de continuitet van het vertrouwen dat het zijn klanten geeft te waarborgen en alles wat het verdient te besteden aan de verbetering van zijn bedrijf en om zijn kwaliteitsbeleid nooit op te geven. Het doel is om met zijn toonaangevende technologische infrastructuur en wereldwijde partners een van de grootste lokale leveranciers van natuurlijke retailproducten in Europa te zijn.
Onze waarden
Klanttevredenheid:
De Grand Bazaar beseft dat tevreden stellen van zijn klanten zijn primaire taak is. Hierdoor schenkt hij enorm veel aandacht aan het correct begrijpen van de verwachtingen van de klanten. De Grand Bazaar begrijpt dat met het aanbieden van de beste producten en diensten, de klanten zich ook gewaardeerd zullen voelen.
Kwaliteitsgerichtheid:
De Grand Bazaar is van mening dat het verhogen van de productiviteit en het concurrentievermogen als belangrijkste succesfactor nodig is om duurzame groei en de daarmee gecreeerde economische waarde te vergroten. Het neemt continue verbetering en perfectie als fundamentele waarde aan.